Колектив газети Ріната Ахметова гуртом перейшов у газету Медведчука

Матеріал з Вікіновин — вільних новин.
Перейти до навігації Перейти до пошуку

11 квітня 2013

Logo Сегодня.gif

Відразу 52 журналіста залишили видання «Сегодня», яке належить найбагатшому олігархові України Рінату Ахметову, пише LB.ua з посиланням на одного з екс-співробітників газети:

« Залишилися тільки розділ Спорт, рекламний відділ, сайт і Олесь Бузина »
Залишилися тільки розділ Спорт, рекламний відділ, сайт і... Олесь Бузина

Повідомляється, що журналісти пішли в новий проект екс-головреда Сегодня Ігоря Гужви — газету «Вести», яка повинна вийти у світ вже в квітні. У професійному середовищі газету «Вести» пов'язують з Віктором Медведчуком, колишнім головою Адміністрації Президента України Леоніда Кучми, кумом російського президента Володимира Путіна. Однак Гужва заперечує, що газети «Вісті» пов'язана з Медведчуком.

Заступник головного редактора «Сегодня» Марія Ципцюра повідомила, що в газеті «повний штат» і що газета «вийде завтра в будь-якому випадку при тій самій якості». Готується заява з приводу ситуації, що склалася.

Нагадаємо, що наглядова рада видавничого холдингу «Сегодня Мультимедіа» 17 січня минулого року в результаті службового розслідування заявила, що Гужва звільнений із місця головного редактора видання «Сегодня» у зв'язку з його протестом проти підходів наглядової ради до майбутнього компанії.

У свою чергу, Гужва заявив, що справжня причина його відходу — протест проти спроб запровадити цензуру в газеті. Він тоді повідомляв, що організує новий медіапроект і забере до себе весь колектив Сегодня.

Підконтрольну Рінату Ахметову газету «Сегодня» неодноразово критикували за антиукраїнський характер[1][2][3][4][5] та недостовірність[6][7][8][9][10] публікацій. Знаменно в цьому відношенні, що одним із спеціальних кореспондентів газети «Сегодня» є відомий антиукраїнський «жовтий»[4] публіцист Олесь Бузина.

Газета «Сегодня» відома серед журналістів за свавілля головного редактора Ігоря Гужви у відношенні до зміни авторських матеріалів та пов'язану з цим плинність кадрів.[6]

Примітки[ред.]

  1. Степан Величенко. Капіталізм, бідність і русифікація. — Критика, 2010.
  2. Сергій Пантюк. «Сегодня» — журналістика в лапках? — Блоги. Відеотека, 30.11.2010.
  3. Газета Ахметова вимагає від Турчинова 1 гривню. Він подарує їй «аж 10» — Українська правда, 20.08.2007.
  4. а б Ігор Гирич. Яку історію України нав'язує нам Бузина?
  5. Регіональне видання «Сегодня» на Західній Україні виходитиме «на русском язикє» — Прес-Центр, 23.08.2011.
  6. а б Шекспірівські пристрасті в газеті «Сегодня» (рос.) — Дуся, 22.07.2010.
  7. Микола Томенко радить газеті «Сегодня» вивчати українську літературу та вимагає спростування. — Персональний сайт Миколи Томенка, 15.03.2011.
  8. Відкритий лист державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України до редакції газети «Сегодня», 2009.
  9. Олена Білозерська. Газету «Сегодня» — у чорний список, 08.11.2010.
  10. Кто сфальсифицировал подписи под письмом президенту от «жителей ул. Гончара»?, 07.02.2012

Джерела[ред.]




Тексти сайту RegioNews можна поширювати нa умовах ліцензії CC-BY-SA-3.0.